Twitter
Bezmaksas
banneru apmaiņa
Facebook loginTwitter

Vēlies apmainīties banneriem?

Vēlies apmainīties banneriem?

Vēlies apmainīties ar banneriem ar citām mājas lapām?

Mums ir lielisks risinājums. Tev nav jāmeklē kontakti ar daudz nezināmiem cilvēkiem, kam pieder mājas lapas. Viss, kas tev ir jādara, ir jāpiereģistrējas sistēmā bannerExchange.lv un tūlīt pat maiņa varēs sākties.

Efektīva bezmaksas reklāma

Tas aizņem mazāk kā 5 minūtes, lai uzsāktu apmaiņu ar banneriem.

Sistēma bannerExchange piedāvā mainīties ar dažādu izmēru banneriem.

Sistēmai ir tikai plusi

Šis reklāmas veids ir bez riska, jo tu neriskē ar savu naudu.

Šeit nav iespējas vilties reklāmas izmaksu apmēra un atdeves dēļ, ja atdeve ir mazāka ir, nekā cerēts, jo banneru apmaiņa ir par brīvu.

Banneru apmaiņai ir vieni vienīgi plusi, tāpēc izmanto savu iespēju un reģistrējies mūsu tīklā jau tūlīt!


Banneru apmaiņa iegūst popularitāti
Kopš banneru apmaiņas sistēmas bannerExchanger.lv sākuma, sistēma ir kļuvusi visai populāra. Sistēmā ik dienas rotē un bezmaksas reklamē savus saitus vairāk kā 92 banneri no dažādiem projektiem.Bezmaksas mainīšanās ar bannerie

Bezmaksas reklāma internetā
Bezmaksas reklāma internetā ir iespējama. Viena no bezmaksas reklāmas formām ir banneru apmaiņa.Apmaiņa ar reklāmas banneriem starp portāliem ir sena, tā ir pastāvējusi, kopš radās internets un mājas lapas tajā. Reklāma citās mājas lapās

Kādi ir banneru apmaiņas plusi?
Banneru apmaiņai starp svešiem un nezināmiem portāliem un mājas lapām uz līdzvērtības pamatiem ir liela nozīme interneta resursu integrēšanai sabiedrībā. Tai ir daudzi plusi un gandrīz nav mīnusi.Kādi ir banneru apmaiņas plusi

Banneru apmaiņas jaunlaiku vēsture
Otrās tūkstošgades sākumā Latvijā bija populāra banneru apmaiņa. Ļoti populāra. Tā ļāva attīstīties jaunajiem projektiem un izlīdzsvarot lietotājus pa dažādām mājas lapām un portāliem, savstarpēji centralizēti mainoties ar reklāmas banneri

Banneru apmaiņa populārākajos banneru formātos
Bezmaksas banneru apmaiņai mūsdienās ir nozīmīga loma nelielos portālos, kas tikko uzsākuši savu darbību, kā arī jau kādu laiku darbojošās lapās, ar mērķi palielināt jau esošo auditoriju, nezaudējot daudz no hipotētis